I vårt glada vinterland..

Eller inte.. snön kom igår, ligger kvar idag. Mitten av oktober, komigen nu! Jag vill ha höst med milda grader och fina löv på marken i alla dess färger, inte snö! Det ska komma när det börjar närma sig jul. Då älskar jag snön, då är den vacker. Nu är den bara en plåga! Igår blev jag och mina medresenärer på 616 mot erikslund avsläppta långt från slutdestinationen och fick gå för att det var för halt vägunderlag. vi bara hon måste skämta med oss!!?!? Men icke.
Som tur var hämtade min kollega mig efter att jag hunnit gå en bit och hon säger sedan i bilen att sl bussar har året om däck på sina bussar så dom ska klara av alla väderlag! Tror ni jag var glad igår? Nej inte det minsta.

Visst där hon släppte av oss är det världens backe upp och man vill ju inte vara med om en bilolycka men om dom har bussar som klarar av väderlagen så ska dom ju inte släppa av oss betalande resenärer. Hon skulle stannat hemma ifall hon inte klarar av sin körning.

DET ÄR VINTER VARJE ÅR OCH SNÖ SL!
fy f...
Tur att det är lördag idag och har man tur så har snön hunnit smällta bort tills på måndag då man ska iväg igen..
eller tur för mig? jag har aldrig tur men vi får se.

Idag vet jag inte vad som händer och det är rätt så skönt att inte ha något uppbokat. Var ju sjuk i början av veckan och sen är jag lite dålig idag i halsen, IGEN :/ men det går väl över under dagen, kl är ju snart halv tolv bara så. Kanske skriver igen senare, ha en bra lördag i alla fall allihopa!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0