helkul lördagskväll!

Jag trodde att jag skulle stanna hos liselotte en stund bara eftersom jag varit så seg men jag var där hela kvällen faktiskt. Det var riktigt skit kul alltså!! åt middag som hennes syrra lagat, skit gott! Sen så lirade vi kort, snackade och skrattade kan jag ju säga! Tack för en jätte rolig dag/kväll allihopa och speciellt dig gumman!! Kommer sakna dig!! nu nästa gång vi träffas så är du mamma :D
Du var så fin idag, du klär i att vara gravid faktiskt :)

Nej nu ska jag titta på film och mysa lite innan det är dax att sova. ensam hemma så jag ska passa på med att njuta lite av tysnaden :D men snart sova som sagt för imorgon ska jag träffa Lena, det ska också bli skit kul :D godnatt allihopa!


<3 hihih den blivande mamman :)

 

Och så vi :D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0