fullt ös medvetslös :P

Haha, ja efter en vecka med nästan 40 timmar jobb så ska jag ha en fullspäckad helg också.
Men det är bara kul, vila får man göra en annan dag :P

Liselotte är uppe i sthlm så jag ska träffa henne en stund på lördag. hade innan jag visste att hon skulle komma bokat in lördagen tillsammans med Carro men jag ska prata med henne och berätta att jag vill träffa Liselotte en stund eftersom hon bara är uppe över helgen men sen att jag kan träffa Carro också. Inte så kul att avboka med någon när man redan bestämt lix.

Sen så på söndag ska jag hem och hälsa på hos Lena och ta en fika. Det ska bli jätte trevligt och kul!
Det var ju ett tag sedan vi sågs så det ser jag verkligen fram emot :D

Så ja mycket rolig i helgen. Längtar längtar!!! Fredagen kan gå fort fort imorgon!!! ;D

Nej det är massor av strömavbrott här nu, jävla väder!! jag som skulle titta på film på tv:n.. får vi se hur det kommer att gå :( Datorn kan jag ju ha på i alla fall då jag har bärbar, det är ju nice i alla fall ;D


Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll alla!
/ Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0