Fredagsmys <3

Ja, bara få vara hemma och ta det lugnt. Kikar på idol och sitter här och kollar runt :)
Funderade på att titta på min andra film som jag köpt via cdon för reapris, vägen med viggo mortensen, men jag tror nog att jag spar på den tills imorgon. Idol är ju inte slut föränn 22, sen är det röstningen efter 22 nyheterna så och då blir det ju lite sent. Hmm, jag kanske ska ta och spela lite the sims 2 istället.??!.. ja det var ett par dagar sedan.

Sen på måndag börjar jag att jobba två veckor heltid då en kollega blir borta. Så mina lediga fredagar/långhelgerna försvinner för ett tag och så blir det längre dagar så jag kommer nog inte orka med så mkt när jag kommer hem från jobbet. men det är det värt. Något att göra och sen cash ofcourse ;)


Nej nu tittar jag bort från Idol alldeles förmycket.. Ha en fortsatt trevlig fredagskväll gott folk!
Puss & kramar// JessY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0