fortfarande..

...sjuk :((( Det blir jouren imorgon, det är inget annat att göra. visst det har blivit bättre nu än det var i onsdkväll-fredag för det började vända igår men att det fortfarande gör ont är ju inte bra så det måste jag kolla upp.
väl där ska jag också diskutera med dom vad som krävs för att få halsmandlarna bortopererade för nu orkar jag inte ha det såhär mer. visst jag kanske inte har svullnat upp så jag har hållt på att dö men jag har haft mycket mycket problem med halsinfektioner.. både halsfluss och virus.. ätit pencilin mycket under de senaste 2 åren och varit sjuk.. kanske inte legat däckad i veckor men om man räknar ihop alla dagar jag varit borta så blir det en hel del, kanske inte lika mycket som för andra, men mycket för mig. Jag orkar inte mer nu.. så jag hoppas att mina ärriga fula jobbiga störande halsmandlar kan få bli bortopererade och begravda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0