deppig..

ja, jag är fortfarande deppig för att jag är sjuk och att jag missar årets halloweenfest hos jossan tillsammans med alla sköna typer där och tillsammans med Syrran, Amanda och Jens O Jossan partaya..

Det är inte kul att vara mig just nu... :(((
Men men jag får helt enkelt acceptera att så är det och göra det bästa av situationen.
Sen har det hänt ännu en grej som gör en ännu mer deppig, men vad det handlar om vill jag inte skriva om här men kul är det inte.. men man kommer väl ur det också som allt annat.

Hoppas ni andra har en trevlig lördag!
Jag får mysa tillsammas med min kära mor istället och titta på nån film. Och så hoppas jag att jag blir frisk snart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0