-

Orka rubrik haha.
Idag är det onsdag, men om 50 min så är det torsdag(ja nu när jag börjar skriva inlägget). Och min dag imorgon kommer bli lite händelserik i alla fall.
Först jobba till två, sen åker jag hem till Carro (kollega som är mammaledig). Vi ska umgås, vet inte riktigt vad vi hittar på men det ska bli riktigt mysigt. Sedan på kvällen så ska vi åka hem till en av våra kollegor på middag. Det ska bli riktigt trevligt faktiskt :) Sen så åker jag med Carro hem och sover över hos Henne. Hon bor ju närmast så slipper jag åka hem mitt i natten, är ändå ledig på fredag så. Det kommer bli så kul så kul. Längtar.

Nej om man ska ta och sova snart? Är trött men samtidigt inte.. skit störande. Får nog lägga mig ner snart så kommer jag i rätt känsla haha. Sov gott sen ni som läser detta.


// Jessy

S

Kommentarer
Postat av: jossan

tack flöhr!!!! tack tack tack <3

åh, du är bäst!

2010-10-07 @ 08:16:30
URL: http://vivrecette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0