Yes!!

JAAA äntligen äntligen ska jag få mina satans jobbiga halsmandlar bortopererade!!!
Såå skööönt faktiskt!! Kanske jag kan få hålla mig frisk nu? Så skönt! Få slippa halsfluss och infektioner och penicilin kurer och sjukdagar och .. aah underbart jag är glad och samtidigt så är jag ju nervös för smärtan efteråt men det är det värt!!

Inom 2 månader så kommer jag opereras, så vi får se när det blir. Jag hoppas att det blir efter jul i alla fall för det är kanske inte så kul att vara dålig vid julhelgen.. men men det tror jag inte men jag kan bara vara glad..
Imorgon väntas det snö.. och jag ska börja tidigare imorgon för en kollega vabbar så får se om det blir krånligt att ta sig till jobbet med kollektivtrafiken eller ifall jag slippper.. hoppas att det kommer gå bra!

Nee nu ska jag fortsätta att kolla på svenska hollywood fruar, lite svårt att konsentrera mig på vad jag ska skriva och samtidigt hänga med på vad som händer på tv:n :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0