tisdagsmys.

Jag sitter under täcket i sängen och myser med att titta på en av barndomsfavoriterna ; Anastasia med underbara Helen Sjöholm som har rösten i den svenska dubbningen. De andra är inte illa de heller och jag sitter och trallar med på melodierna och drömmer mig bort till då man var liten. Precis som när man tittar på någon bra Disney film :) Underbart slut såhär på tisdagen.

Imorgon är det en kort dag 11.30-15.00, det ska bli skönt. Jag mår lite sådär halvt känner jag, vet inte ifall jag börjar få en förkyldning eller ifall jag bara är allmänt trött.. vet inte. Men men jag håller tummarna om att jag bara är trött, orkar inte bli och vara sjuk igen. Men jag får bara låta bli att känna efter :P

Nej nu ska jag forsätta koncentrera mig på filmen och sen ska jag sova.
Godnatt sen och hoppas er tisdag varit bra!
/ Jessicka




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0