Söööööndaaaaag..

Söndag igen. det går ju för fort! Det ska vara helg helg heeeeelg!! hahaha , som vanligt så har jag måndagsångest. Begriper inte varför jag ALLTID har det. Kan vara så för att jag verkligen HATAR måndagar.. Fast en rolig sak med måndagar är att det är en bra tvkväll för då går de tvprogrammen som jag gillar att se ; Biggest loser (både Amerikanska och den svenska, fast det är sista svenska programmet imorgon) , Svenska hollywoodfruar, Pensionärs jävlar och ibland kollar jag även på rost på berns (fast ibland är jag för trött för det.) SÅ det är det enda som är kul. Annars bläää för måndagar!

Igår var jag hos Jossan och myste med henne. Vi åt god middag, flummade och myste på gott gott och kollade på film. Vi tjuvstartade Julen lite med att titta på tomten är far till alla barnen. Den film som jag verkligen älskar, så jävla kul! Såg den för inte så länge sedan på tv så jag hade redan tjuvstartat... brukar annars alltid kolla på den runt jul , en liten tradition. Men den kan ses om och om igen för jag lessnar aldrig! :P
Sen så gjorde vi lite annat också och jag stannade hos henne till fem tiden idag sen så åkte jag hem.. hon skulle till sin pappa för att fira fars dag. Jag har ju ingen pappa ( jo men har ingen kontakt med honom och kan inte riktigt kalla honom pappa heller eftersom han nästan aldrig varit det för mig så.. men men )

Nej nu tänker jag kolla lite på vem kan slå Filip och Fredrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0