Saturday.

Lördag lördag.. min älskade lördag. Nej men ärligt talat, det är sååå skönt med lördagar :)
Det var ett tag sedan jag var iväg någonstans under helgen men jag har ju varit sjuk så men nu kliar det lite i kroppen. Vill göra något kul! Fast , idag blir det tvättstugan igen. Och så behöver jag städa rummet , men jag tror jag drar på det tills imorgon istället. Man behöver ju inte göra alla måsten på en gång xD

Mina blogginlägg har varit så himla negativa på sista tiden, eller ja jag har bara klagat och klagat.
Förlåt för det men jag har inte haft så mycket kul att skriva om. Det har bara varit enlände för mig nu :(
Men jag hoppas att det vänder nu så man kan vara glad och positiv till livet :D haha och inte känna att man bara vill släcka ner :P hehe men det vill jag inte ska hända! Not at all! :P

Jag är glad att jag har min familj, jag älskar er så mycket <3 Ni får mig att må så mycket bättre.
Okej ibland går vi varandra på nerverna men så är det ju.. åh syrran vår humor, vi har ju så jävla kul! <3 ahh .. :)
Nu blev bloggen lite positiv i alla fall denna härliga LÖRDAG :D


Happy happy :D (bilden är från i sommras..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0