Midnatt.

Kl är midnatt , skit trött men kan ändå inte sova.. ska upp halv 8 och borde verkligen verkligen sova.
Massor av tankar går i skallen på mig. Om allt och inget. Finner ingen ro och det är jätte störande!!
Önskar jag kunde hitta ett sätt att varva ner som jag kunde göra förr. Eller förr gick jag och la mig när jag var trött, nu är jag vaken in i det sista, somnar av ren utmattning. Ibland har jag lyxen att jag kan somna bara jag lägger mig på kudden.

Jag får väl göra ett nytt försök att sova och bara stänga av alla tankar så gott som det går.
Imorgon är det dags igen för tandläkaren. Brukar klara mig bra och går en gång per år, hoppas det kommer fortsätta så. Orkar inte med ifall det ska bli något med tänderna nu också.. men så är säkert inte fallet om jag har tur ;D

Nej sova var det va? Natti natti!!

Ps. Igår bokade syrran biljetter för mig, henne och Amanda för att se nya Harry Potter filmen nu på onsdag.
Längtar!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0