KVÄLL.

Ja jag vet mina rubriker suger, men jag orkar inte vara kreativ med dom längre..
Idag fick jag ett samtal när jag var på jobbet av min kära Lena. Hon kom och hämtade upp mig när jag slutade vid 15.00 så jag kunde åka med henne till berga. Det var väldigt snällt, slapp jag kollektivtrafiken i detta snöväder.
Vi åkte en snabbis till centrum också , hon shoppade och jag handlade lite nödvändiga saker. haha oj det var ju hennes saker också men hennes var mer roliga än mina (skor och väska, AVIS!! ;D )
Men jag är ledig på fredag och jag får en riktigt bra lön då så kanske även jag shoppar lite då. SKa leta efter överdragsbyxor för annars kommer jag frysa ihjäl på jobbet.. sen vill jag och behöver jag en väska. Sen ska jag kolla underkläder och byxor.. stort behov av det också... men behöver ju inte handla allt på en gång speciellt eftersom det börjar vankas jul :)

Första advent på söndag, det är ju inte riktigt klokt vad det här året har gått fort, fort som fan!
2011 snart då.. hoppas det året blir bra, detta har varit ett helt okej år faktiskt. men jag tror jag recenserar det när det börjar närma sig nyår.. :P men det mest positiva för mig är att jag ska få mina halsmandlar bortopererade och det sker nog 2011... SKÖÖÖNNNT!! ja efter ett tag då första tiden kommer nog inte vara så kul :/ Själva läkningsprocessen verkar inte vara någon höjdare.. men det är det jävlar i mig värt!!

Ikväll blir det Greys anatomy och sen ska jag försöka lägga mig en bra tid så jag får ordentligt med sömn.
För imorgon är det fredag för mig eftersom jag är ledig på fredag, älskar torsdags fredagar hahaha xD Men nästa vecka är en vanlig 5 dagars vecka.. men det tar jag då, nu är nu!!
hahha ;D eller nått... ha det så bra och hoppas er onsdag har varit bra!!

PUUUUSSS // Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0