Friday :)

Yes, nu är det Fredag igen. Och en av mina Lediga Fredagar, har inte haft det på väldigt länge och jag sov ända till halv ett. Förstå då hur mycket sömn jag hade att ta igen?? har varit sååå trött i kroppen efter min halsfluss och allt annat så .. aa det var väldigt välbehövligt.

Idag har jag bara ätit frukost och duschat än så länge. Ska snart torka håret och platta det sen så tänkte jag hjälpa oss alla här i huset genom att dammsuga :P Sen ska jag följa med mamma senare och handla.
Så vila och nytta idag. Imorgon blir det väl samma sak då det är min tur med tvättstugan, nu har gulliga syrran fått haft den 3 gr i rad då jag varit på jobbet när tvättstugan varit så inte mkt jag kan göra åt det men nu så var den på helgen så då kan jag hjälpa till :) sen vet jag inte vad jag ska göra i helgen.. får se :)

I onsdags var ju jag , syrran och Amanda iväg på Harry potter och dödsrelikerna. Den var grymt bra, jag rekommenderar er att se den. Men ni som följt Harry Potter filmerna lär ju inte missa den ändå men :P
Och så hade vi så jävla kul fram och tillbaka till täby där vi såg den haha så tack tjejer för en riktigt rolig och trevlig kväll :) Skulle tagit mer bilder men det blev bara från tåget påväg in till täby där vi väl såg filmen så det får bli lite av dessa bilder som jag postar här ;) Ha nu en bra Fredag!!


// Jessicka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0