!!

Vad är det för fel på vissa??!??!! jag blir galen!
Kommer ner till min tvätt tid och märker att en granne är kvar och har två maskiner igång.
-ursäkta men min tid har börjat precis!!
: ja .. dom är snart färdiga.
-"stirrar på henne" - Men det är MIN TID!
:Avslutar maskinerna och börjar klaga på att det bara är 3 timmar och man hinner inte och bla bla bla.
- Ja , jag vet det är jätte dåligt med både tvätt och torktid på bara 3 timmar men man måste (TYVÄRR) anpassa sig.

Vad är det som är så jävla svårt?? 13.00-16.00 är hennes tid, när kl är 16.00 ska maskinerna vara klara att använda för nästa, det ska vara städat och man ska vara ute från tvättstugan. Vaddå så jag skulle bara låta hennes maskiner bli klara och låta henne ta av mina 3 tvätt och torktimmar när jag ska tvätta åt min familj, en familj på 4.
Vi har anpassat oss, vad är så svårt för henne då att anpassa sig?? Visst ibland har inte våran tvätt hunnit bli torrt. men då har vi faaasiken tagit upp tvätten och fått hänga upp för hinner man inte så hinner man inte och då är det bara att ta den smällen. Men att sätta igång två maskiner när man vet att man inte hinner det är bara så dumt och respektlöst!

Önskar man hade råd att köpa tvättmaskin och torktumlare för så många gånger som vi (oftast mamma) har fått bråka med folk som inte städar eller är färdiga när de ska vara det alltså man bli fulkomligt vansinig!!!!
Brukar inte skriva som sånna saker men nu är jag riktigt arg... vad tänker folk???

Nej jag behövde inte det här idag... och ingen annan dag heller för den delen.. GAAAH!! ;////

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0