Diskgöra.

Haha , ja jag var snäll o hjälpte till med disken trots att mina händer ser förjävliga ut. Kliar som fan och prickar överallt.. vet inte vad det är :S kyla, en infektion, allergisk reaktion ??? det har varit såhär flera veckor nu.. det gav med sig ett tag men sen kom det tillbaka.. skit irriterande :S:S Jag hoppas det går över för det här är inte så kul ;


Kanske inte syns jätte bra men usch inte kul alltså!! hoppas det går över snart!

Nu ska jag snart sova. Imorgon blir en lååång dag. Upp halv sju, jobba 9-15.00, sen hem och vila en stund och sedan iväg på bio på kvällen, Harry potter och dödsrelikerna del 1. <3 Ska bli skit kul verkligen, men den slutar inte föränn runt 00 tiden så vi är nog hemma vid 01.00 tiden och jag ska upp halv sju dagen efter :S:S
hmm .. men ibland får man vara trött för att man har varit ute och haft kul! :P Och dessutom så är jag ledig på fredagen sen så då kan jag sova hur länge som helst och ta igen sömn ;D

Godnatt sen alla ! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0