Zombie på morgonen, eftermiddagen o kvällen...

HAHA, någon som sett den dåliga reklamen i Metro om att vara trött på eftermiddagen, så trött att man blir om en "zombie"?.. Då har dom ett tips att man kan dricka deras drickbara yogurt (tror jag det är eller nått annat kommer inte ihåg nu) och då ska man bli pigg o glad på eftermiddagen och inte en zombie. SUCK!
- Men i alla fall, jag har känt mig som en zombie nästan hela dagen idag, är helt slut. Gick upp 05.15 imorse, jobbat 07.30-13.30, så inte så farligt lång tid, men ändå.. helt slut. Har nästan precis kommit hem från willys med mamma, var o handlade lite.

Idag så har kungen o drottningen varit och besökt Österåker. De avslutade sin dag på ekbacken. Jag hade först tänkt o gå o titta o göra "kung/drottning vinkningen", men jag dissade dom då jag faktiskt var helt slut. Bestämde mig för att prioritera handligen med mamma, det är ju viktigare att man får hem det man ska ha istället för att gå o kolla på kungen o drottningen.. ja tycker i alla fall jag :D

I helgen händer lite saker i alla fall. Imorgon så ska syrran komma o hälsa på läste jag på face book (hade hon skrivit till mamma) sen på eftermiddagen/kvällen så åker jag till Carro för att kolla på eurovision finalen. Okej, Sverige är ju inte med i finalen för första gången i historien vilket tyvärr var rätt tippat i min värld för jag tycker vi skickat helt fel låt och bara usch blaj.. Men vad ska man göra åt saken.. när jag ändå inte gillade vårt bidrag så ska det egentligen inte spela någon roll men man är ju ändå svensk och vill att sverige ska vara med.. så det är tråkigt. De flesta av bidragen är ju riktigt dåliga, men så finns det några bra faktiskt. Danmark, Irland, Tyskland och azerbaijan är några( de flesta) av bidragen som jag gillar. Men man måste ju hålla lite mer på Danmark då eftersom det är grannlandet (dessutom så har dom en riktigt bra låt)

Så det ska faktiskt bli mysigt, speciellt o få umgås lite med carro och hennes lilla bebis Ebba ^^
Sen på söndag är det ju mors dag så då ska jag ge mamma frukost/kaffe på sängen :)
Tvättstuga har vi också inbokad så då ska jag hjälpa till tänkte jag (mer än vanligt då det faktiskt är mors dag) Blir det ändrade planer av något så lär jag ju skriva om det.. men det blir Later ;)


Ha en bra fredag allihopa. Jag ska mysa i sängen ikväll framför marie antoinette kl.20.00 på tv8.
/Puss Jessicka


Kommentarer
Postat av: Caroline

sv;

Hihi, jaa han är så söt så! (: Bilden är tagen förra sommaren.

2010-05-28 @ 21:54:36
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0