vackert.

Jaha trodde inte man skulle göra något idag, men så fick man åka med till mormors grav. Det var länge sedan jag var där så det var kul att få åka dit igen. Nu har vi planterat lite nya blommor som ska få växa, så åker jag o mamma sen i sommar o sätter i lite andra blommor också, så det ser lite tomt ut just nu över mormors grav men snart så ska vi se att det blir fint. Nu har jag ju digitalkameran så då kunde man ta lite bilder.. förutom på mormors grav så är det ju så vackert där också så jag kunde inte låta bli att ta lite bilder så här kommer dom.

Hoppas ni haft en bra torsdag! Röd dag så ni flesta har väl varit lediga o haft det skönt hoppas jag :)

/ Kram Jessicka

(För respekt av min mormor så är hennes namn/födelse o dödsdatum dolt)

Jag saknar dig mormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0