underbara sommarväder!

Jaa, underbart väder och det ska det vara hela veckan, hoppas hoppas!! Det har knappt varit någon vår och så blir det sommar direkt, klagar verkligen inte :)

Idag så har man jobbat, det gick fort o smärtfritt, var ju inte så himla taggad att åka o jobba imorse precis..
Men som sagt underbart väder så det var härligt. När jag väl kom hem sen la jag mig på soffan o somnade en timme, var helt slut .. somnade ganska sent igårkväll/natt så det var inte så konstigt. Det var skönt , en liten powernap ;) Sen så spelade jag o brorsan monopol. Haha det var roligt, länge sedan man spelade det, jag älskar verkligen sällskapspel och det är inte särsligt ofta man spelar det heller.. vilket är synd, jag skulle gärna göra det oftare men då ska man ju ha någon o spela med så hehe. Men det var kul!

Har precis duschat, ska snart torka mitt hår, måste låta det lufttorka lite innan jag blåser det, annars blir det jobbigt. Jag har ju så tjockt hår så.. haha hela jag är tjock men ändå haha. (intresseklubben antecknar typ..) haha har inget intressant o skriva.. som vanligt :P

men nu tänkte jag fortsätta kolla vidare sen blir det väl lite spel på king.com ikväll.
Sen imorgon så ska jag på födelsedagsfirande av Lena som blir 22 år :D
(Tänk vad åren går fort vännen, vi har känt varandra nu 12 år och fler ska det bli hoppas jag <3 :D)
hehe så det ska bli kul :D men det är imorgon det, får skriva mer om det imorgon :)


Hej svejs sålänge! / Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0