Tvspels eftermiddag och tvkväll <3

Jupp, spelade lite tvspel, wii - new super mariobros och mariokart med brorsan, alltid lika kul <3
Sedan har man tittat på serier på tv, ugly betty och just nu cougar town(vilket var ett par veckor sedan, tänkte ta igen det på kanal5 play, men har inte haft ork eller hunnit med helt enkelt, prioriterat annat)

Efter det tar jag det yttligare lugnt innan det är dax att sova. Har i alla fall tagit det lugnt idag så man orkar morgondagen, jobb igen efter man inte mått bra. Magen gjorde lite ont för ett par timmar sedan och mår lite illa nu igen, vet faktiskt inte vad det är för fel med mig men mår ju mkt bättre än igår.. hoppas det går över helt snart så man slipper undra vad det är... hmm..

Hehe ja ja, ska bli kul att få komma tillbaka till jobbet imorgon, saknat barnen o mina kollegor..
Nej nu ska jag fokusera mig på att titta klart på cougar town, skriver mer imorgon om hur det var på vår utlfykt med jobbet.. ska bli så kul, håll tummarna att vi får fint väder då vi ska vara utomhus!

Hej då, natti natti sen! / Jessicka

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaa! :D Förhoppningsvis så får man jobb fort (: Jadå, finfint med mig, bara galet trött! Hoppas du har dte kul på utflykten! :) Puss! <3

2010-05-05 @ 09:30:18
URL: http://luggsliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0