Syrrans skiva ikväll <3

JA , äntligen är det dax. Syrrans studentskiva.. Middag först 19.00, sen 22 blir det party party;)

T
ills dess så ska man typ sitta här, äta mellis, fixa sig och stryka sin klädning o sen bara vänta tills man ska åka.. hehe så hoppas tiden går fort!

Sen efter skivan beger jag mig hem till Jossan och så ska jag sova över där och sen umgås med henne en stund imorgon, sen bär det av hemåt igen för syrran kommer till oss på kvällen. Då vill jag vara hemma o umgås med henne och med resten av familjen så :)

Nej nu måste jag torka mitt hår xD Kanske skriver later annars imorgon om hur kvällen blev ;)


Bye bye for now.. / Jess


Det ska bli så kul ikväll gumman. O tänkt, den 4 juni tar du studenten. det är inte riktigt klokt! Jag älskar dig trollungen.. kråkan <3 hihi ^^

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0