spel på msn, hur kan det vara så kul :)

... jo för man spelar med sin älskade syrra. hahaha vi är ju bra sjuka vi två. Ingen kan ha så roligt som vi två kan <3 ( hehe jo men ändå) :P

Har inte gjort mkt idag alls.. vaknade nio, kollat runt på youtube som vanligt efter roliga saker.. ätit, duschat o pratat på msn o kollat alla andra sidor... qx, facebook osv..
Nu väntar jag på att syrran ska komma tillbaka från middagen, har precis ätit middag själv, i alla fall så vi kan fortsätta o spela.

Ikväll blir det somvanligt wipe out på dumburken som jag kollar på tillsammans med mamma, sedan ska jag kolla på hockey vm.. sverige-norge... woho det blir ju kul... njae kanske inte .. men vill ju följa tre kronor fast jag vet att vi typ inte har nån chans.. se bara på vårt vinter os fiaskot.. men men vem vet vi kanske i alla fall kan försvara vårat vmbrons från förra året ^^

Nu kom syrran tillbaka till msn, back to the game. ^^

/ Puss Jessicka

5 dagar kvar till syrrans skiva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0