Sov sött.

Nu har denna söndag gått och en helg har fått sitt slut.
Önskar bara att den hade fått sluta på ett mindre stressande sätt bara..

Skönt att man bara jobbar 9-12.30 imorgon. Men sen så har jag en känsla av att vi har nått möte imorgon kväll men jag är inte säker på ifall det var imorgon eller någon annan dag.. hmm.. ja ja det lär jag ju märka.
Hur som helst så ska jag möta upp mamma i å-centrum efter jobbet för att betala räkningen för min digitalkamera.. sen så ifall jag inte ska tillbaka till jobbet så går jag väl hem med henne och sen vet jag inte riktigt vad som händer hehe. nej men jag får helt enkelt se.. men jag hatar bara att inte veta saker i förväg.. måste bli bättre på att skriva upp saker i min almanacka som jag alltid har varit men nu på senaste tiden har jag blivit slarvig..
Nej nu får det bli ordning på mig! start från imorgon haha!

Nej nu ska jag snart stänga ner datorn för den här dagen, det är ju en dag imorgon också!
sov så sött sen alla därute! / BYE BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0