Solsken o solstrålar :)

Godkväll på er :)

Eller ja närmare godnatt än något annat men än är man vaken.. hoppas man blir riktigt trött snart så man somnar så fort man lägger sig ner så jag kan forsätta med mitt mål att somna tidigare än vad jag gjort den senaste tiden ( ja om vi inte räknar med igår) Men det var inte det jag ville prata om nu.. ville prata om min tisdag.

Den började med att man har jobbat.. sedan så åkte jag till täby centrum o mötte upp min kära vän Lena och hennes lilla son Hugo. Vi tog sällskap på tåget till åkersberga sen så följdes vi åt en bit på vägen.. sedan skulle de vidare och jag skulle skynda mig hem till min kära lillasyster som väntade på mig. Vi hade det jätte kul o mysigt.. vi och brorsan umgicks. Vi gick upp till vår affär och köpte varsin glass och coca cola (dricker inte coca cola egentligen men tog två glas.. då och då gör ju inget..) och så satt vi på balkongen och njöt av solskenet :) Hade riktigt kul! Vi alla tre har sån sjuk humor.. men vi är ju syskon så det är väl ett släktdrag antar jag :P

Sedan så kollade vi lite roliga klipp via youtube.. då fick jag skit ont i magen (säkert efter glassen.. så det var lite tråkigt. Men jag får skylla mig själv, måste skärpa mig.. har lovat mig själv att hålla mig borta från mjölkprodukter då jag är allergisk men se där.. hoppas jag nu fattar återigen att jag inte ska äta skiten!).. hehe jaja i alla fall.. förutom magont så hade vi roligt åt klippen. Sen körde syrran o brorsan lite mariokart tillsammans o jag kollade o lekte lite fotograf o tog bilder haha .. (en bild kommer i slutet sen)

Sen följde jag henne till bussen, sen gick jag hem o åt middag.. har diskat o duschat också så det har hunnits med ganska mycket idag. ^^

Så jag har haft en riktigt riktigt trevlig o rolig dag faktiskt. Umgåtts med mina solstrålar, både Lena o Hugo och så Syskonen.. vad mer kan jag begära .. så tack solstrålar för idag <3
(hahaha ja jag vet att jag upprepar mig ganska mycket idag och att jag ibland brukar göra det men jag kan inte rå för det... ligger i min natur haha)

Så nu tänkte jag bara säga godnatt, det är ju en dag imorgon också!

/ JESSY

Klippte ihop två bilder som jag tog idag till en <3

Hahaha wii nördarna :P

 

Och sen avslutande bilden blir en betydligt mycket härligare bild av kanalen, soligt istället för grått o trist.


Tre dagar kvar till syrrans skiva, åh vad jag längtar! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi du är våran solståle oxå det kan jag lova<3 Ja vi har allt en bra rolig humor vi tre xD Men utan den hur roliga skulle vi va då? xD Hahahaha! Vi hade jätte kul :P Kommer du ihåg, kungen fångad som tjuvrökare xD Mohaha! Lövar dig! Puss! / Syrran

2010-05-13 @ 20:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0