Sneak peak!

God eftermiddag!

Ja idag så har man varit på utflykt med jobbet då som jag redan skrivit om. Det var riktigt mysigt och kul tillsammans med mina kollegor och framförallt med alla barnen. Vi gjorde samma utflykt förra året och det blev så lyckat och det blev det denna gång med så kanske ett trejde år att vi gör samma utflykt igen och gör det till en tradition? hehehe tiden får avgöra och se. :)

Sen så efter det begav man sig till berga igen, då var jag inne och köpte mig ett par leggins till min tunika/topp/klädning vet inte riktigt vilken kategori den ingår i , avgör själva.. som jag ska ha på min syrras skiva nästa fredag.
Jag är nöjd förutom att jag hade hoppats på att jag skulle gått ner lite mer i vikt.. men det kommer ;)
Man ska väl vara nöjd med hur man ser ut i alla fall, tycker det blev fint ja ^^

Nej nu måste jag fixa något att äta för jag har bara ätit smörgås på utflykten för ett par timmar sedan så nu börjar magen kurra, orkar inte vänta till maten hehe. Hur som helst här kommer lilla sneak peaken på min skivutstyrsel!
Trevlig onsdag på er! Puss o hej leverpastej! / Jessicka



OBS! Vi har dubbelspegel.. dvs två små, därför är det ett vitt sträck haha så ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0