Sitter hos Jossan ;)

Hej hallå!
Här sitter man nu bloggar från Jossan, sov över här inatt eftersom vi var på Syrrans studentskiva :D
Kommer säkert skriva mer om det senare när jag kommer hem, mer detaljerat. Men jag hade det i alla fall skit kul o trevligt, Middagen var riktigt god och jätte rolig :) Speciellt alla fyllesånger ;) Så tack Alla (Amanda, Annlouise, Jonas, Jessica, Jossan,Aina och speciellt o framförallt SYRRAN :D <3

Men som sagt kanske skriver mer om skivan sen.. och så lite bilder måste man ju posta ;)
Men får se, blev inte så bra bilder men i alla fall nån ska väl man kunna lägga upp här.

Ne nu måste jag vara social med Jossan, åker om typ en timme så och dessutom är det ju sommarväder ute, då ska man ju egentligen inte sitta här inne, men jag har inga kläder med mig heller här förutom dom jag hade igår så jag måste ha min jäkla jacka på mig och det är inte så roligt precis vill jag lova.. <_> Hoppas vädret håller i sig imorgon så kanske man kan ta sig en mysig prommenad..

Ikväll kommer syrran till oss också så det ska bli riktigt skoj :)
men mer sen gu vad jag håller på..


/ Jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0