Regn, åska och strömavbrott.

God eftermiddag !

Idag vaknade jag tolv, fast jag ville vakna vid tio. Man vill ju inte sova bort hela dagen resonerade jag, men ja så blev det inte riktigt som man tänkt sig (som vanligt då.) Men det hade ju kunnat varit värre.. tror också att man sover mer nu för att det är så otroligt varmt om nätterna så man sover inte så djupt o bra som man borde så då sover man helt enkelt längre. Tror att det är så när det gäller mig.

Hur som helst, när jag vaknade åt jag frukost och sen tittade jag lite på tv då mamma ville låna min dator lite för att skriva. Då börjar det åska och regna och så blir det strömavbrott. Då stänger vi ner datorn tycker jag och så kom jag ju på.. men åååh jag har ju bärbar dator, den blir ju inte påverkad när det är åska .. haha bara ta ut laddaren och internetsladden eftersom morsan inte behövde internet för att skriva och då är det ju bara att använda bärbara batteriet.. dum som jag är.. haha men jag är ju rädd om datorn så det var väl tur att man reagerade i alla fall.
Så hon fortsätter o skriva och jag lägger mig i sängen o lyssnar lite på musik.

Men nu så blev mamma färdig för idag så då fick jag tillbaka datorn så nu ska jag kolla mina saker och sen fortsätta på det jag gjorde igår, spela lite på king.com. Ikväll blir det en dusch, sen vet jag inte riktigt vad som händer :)
Det får jag se då. Hoppas ni har haft en bra söndag än så länge och att den fortsätter vara bra.

Puss puss / Jessicka









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0