Önskar jag var i drömmarnas land just nu!

åh hej är det du som tittat in..

Jo det är så här att jag somnade 01.30 inatt och gick upp 06.30 imorse för att åka o jobba.. dumt gjort för jag är skit trött nu, kl är snart kvart i sex.. har god lust att sova nu men då kommer jag inte kunna sova ikväll sen.
Men jag önskar verkligen att jag var i drömmarnas land!.. nej jag måste verkligen försöka lägga mig tidigare och även ifall jag inte är trött så blir man det ju tillslut. Det är nog så att jag har svårt att somna nu bara för att jag har gått ner i tid, från att jobba heltid o bli trött naturligt till att jobba deltid. Aja blir van vid detta också tillslut.

Vad har hänt annars idag? Inte så mycket, jobbat och sedan mötte jag upp mamma och Jonas i centrum. Vi gick o satte in pengar till en av mina räkningar, sedan hämtade brorsan ut medicin och så handlade vi.
Så nu sitter man här igen då, snackar med Jossan på msn, alltid kul. Hoppas syrran kommer in också så blir min kväll fulländad ;) hehe.

Nej nu ska jag gå o fixa middag.. vi har pasta från igår så vi ska äta rester.. ska bara steka upp lite falukorv att ha till. Så ha en bra måndag!

Tjingeling! / J

4 dagar kvar till syrrans skiva

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej syrran! Sorry att jag inte loggar in på msn, ville bara lite snabbt kolla mina mail och lite bloggar sen ska jag plugga och sen sova, somnade oxå nånstans runt 2 inatt :S Och gick upp 5.50 :/ Suck asså xD

Ville bara säga det, hehe sorry att jag inte fulländar din kväll ;) Älskar dig, puss! <3

2010-05-10 @ 21:55:55
URL: http://vehemence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0