onsdagsaffärer.

Jobbat hela dagen, 08.30-17.00 , imorgon blir det 08.30-17.30 och så blir det jobb på fredag också (första fredagen på ett par veckor som jag jobbar då jag är ledig på fredagar eftersom jag jobbar 15h/per vecka)
07.30-13.30. Så jag är helt slut nu. Blir en lugn kväll hemma. Spela lite på king.com, kolla på greys anatomy och så duscha och sen blir det till att sova.

Det var mycket kul att jobba idag, saknar att jobba eftermiddagar faktiskt. Barnen är ju så underbara och nu har man ju så mycket energi över då man inte jobbat på ett tag så jag busade friskt idag med dom. HÄRLIGT men ja nu har jag ont lite överallt i kroppen (men det är ett pris värt att betala faktiskt)

Fast jag har ont i halsen nu som bara den. Det började igårkväll. Men det ser fint ut så antingen är det bara virus eller så håller jag på att bli förkyld (mina förkyldningar börjar som så att jag får ont i halsen, sen nyser.. vilket jag gjort också , och sen täppt i näsan) .. så vi får se då. Vägrar att bli sjuk, har varken tid, ork eller råd att vara sjuk!!

ne nu har jag inte så mkt mer o skriva och orkar inte heller så later!

/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0