Nu somnar jag snart haha ^^

.. Då tänker ni, "men vad f** går du inte o lägger dig för då unge!!?!?"
Då säger jag : "Ja ni har en poäng där.. jag ska snart sova , lovar"
(Okej vad håller jag på med ?) HAHAHA!

Idag har det varit en lugn dag.. Jobbade, kom hem, var o handlade med morsan, tittade på x2 Disneyfilmer, middag och sen greysA på tv.. nu sitter man här och ja håller på att somna men vill ju såklart kolla mina saker här på datorn först innan och såklart skriva ett inlägg i bloggen om mitt ointressanta liv.

Fick ett mycket roligt samtal idag, kan inte säga så mycket om det nu men återkommer om det :)
Hur som helst, ska inte skriva så mycket mer för det har inte hänt så mycket mer idag.

Jag lämnar er med ett litet skämt som brorsan drog igår som jag glömde skriva.. haha så dum så det blir roligt..


Hörs imorgon! Natti natti! puss / J


"Vart sover Simba?!"
- hmm.. nej vet inte, säg?
"I simbasängen"
-MEN ÅÅÅÅHH- <_>
(HAHAHAHA)

2 dagar kvar till syrrans skiva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0