Nära döden upplevelse.

Vad hade hänt ifall jag inte hade tagit tag i duschdraperiet? Vad hade hänt ifall jag inte slagit i låret/benet i badkarskanten och lyckats dra mig upp.. tänk om jag bara hade fallit utan att greppa tag i duschdraperiet.. i väggen och hämtat tillbaka balansen... jag hade kunnat bryta benet, armen.... eller värsta skräcken  - bryta nacken - och bli förlamad eller i värsta fall dött..

Halkade i duschen idag, allting bara snurrade.. föll till sidan och som jag skrev högst upp slog i låret/benet.. hade jag slagit i sidan (dvs i midjan) hade jag fallit harmlöst till sidan och slagit i nacken mellan toaletten och badkarskanten och då hade jag minst skadat nacken .. i värsta fall brytit nacken, garanterat. Jag gick i chocktillstånd.. jag har hämtat mig lite nu men är fortfarande i chock.. mår illa.. har ont i hela vänster sidan.. det kommer göra ont som fan i morgon... och alla tankar som far i mitt huvud... tänk OM..

Nu som tur är hände det inte men man kan ju inte sluta o tänka ...
Nej min annars trevliga och roliga helg slutade med något som jag helst hade sluppit.. fy..
Nu väntar natten med alla om i huvudet.. hoppas jag kan sova någorlunda bra i alla fall...

(Svårt att förklara hur vidrigt och läskigt detta var och hur det gick till men ni som har varit med om något liknande kan nog sätta er in i min situation och förstå hur jag känner mig just nu..)


Tänker i alla fall avsluta med att jag har haft en riktigt rolig helt annars.. umgicks med carro igår och hennes kille simon- vi kollade på euorivison, det var mycket trevligt. Sen idag har syrran varit här och vi har firat mamma på mors dag - jag ordnade frukost åt henne, vi spelade lite yatzy, vi har ätit glass o annat gott och så myste vi framför film. Jag älskar dig mamma, du är världens bästa mamma och vad skulle jag göra utan dig?
Jag är så glad över att jag fick dig som mamma <3


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0