Mår bättre idag, men helt slut.

God förmiddag vänner!

Idag mår jag bättre, inget illamående och har inte ont i magen, lite tjock i halsen fortfarande men det gör inte lika ont där heller så måste åkt på något litet virus. Så imorgon blir det jobb igen, skönt det och kul för vi ska på utflykt imorgon som jag sett fram emot så skönt att slippa ligga hemma sjuk då. Men idag blir det nog i alla fall sängvila också för jag är trött efter gårdagen, inte precis kul o mått illa hela dagen o haft ont i magen och halsen.. man blir helt slut så..

Annars idag kanske jag orkar mig ut, upp till vår lilla affär blir det nog och köpa någon form av matsäck till imorgon. Får se vad jag orkar med, annars får jag slänga ihop något här hemma så det blir bra.

Hur som helst, skriver kanske mer senare.. annars får ni ha en bra tisdag :)

Puss/ från en trött Jessicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0