Måndag, trött och har ont men men.

Ja, måndagar är man ju nästan alltid trött. I alla fall jag .. men så ska det väl vara :P
Ont har jag också efter mitt fall i duschen. Men inte så ont som jag trodde jag skulle få så det är väl positivt det men haltar lite det gör man, men ska försöka slå bort det för på onsdag blir det vårruset så det är bara att ladda upp krafterna för vare sig jag har ont eller inte, jag ska bannemig iväg på den, så är det bara!
(Vårruset är både imorgon och på onsdag, det är ju en springtävling men många går också, vilket både jag och min kollega kommer göra medans våra andra springer och det är väl bra bara att vara med tycker jag.)
Jag är riktigt nervös för hur det ska gå, men det är ju bara fem km och det har man ju gått många gånger så.
Nej men jag tar inte ut något i förskott helt enkelt. Men det är onsdag det. Idag är det måndag.

Har precis slutat att diska (gu vad mycket disk, det tog över en timme(om man räknar bort pauser)
Men jag är rätt så långsam så haha för andra kanske det hade gått snabbare vad vet jag.. :P
Det var dagens anstränging typ (ja förutom att jobba då da.) Hade tänkt o städa rummet igår och dammsuga o så men det hände inte då, lär inte hända nu och sen är man uppbokad hela veckan på kvällstid så tyvärr rummet dig får jag ta till helgen sen :P

Träffade carro och lilla ebba idag igen. Mycket trevlig, vi satt ute en stund i deras fina park , sedan åkte jag med carro till arninge en sväng. Hon gav mig lift hem och sedan så var hon uppe med mig en liten stund så mamma fick se lilla ebba. Mamma tyckte hon var riktigt fin och en liten gosunge ^^ hhihi men det är hon ju ^^

De kommer imorgon till jobbet på eftermiddagen/kvällen för då har vi sommarfest. Liten avslutning för terminen  Det var jätte trevligt förra året och kommer säkert bli dubbelt så trevligt detta. Barnen ska sjunga och så har vi lite andra aktiviteter. Det ska bli så mysigt ^^
Och dubbelt så kul är det ju att även carro som är mamma ledig kommer och tittar o umgås. Sen får jag lift hem av henne efter det också så jag tackar o tar emot. DU är så snäll du carro, men det tycker jag ju annars också <3

Ne nu tänkte jag kolla på nån film. imorgon börjar jag elva så jag kan jobba eftermiddag eftersom det är förberedelser inför sommarfesten så nice med lite sovmorgon , det är bara att njuta ;)


Ha en trevlig måndagskväll alla därute!
Puss puss / Jessicka





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0