Lördag.

Howdy!

Hälsar på cowboy vis idag xD

Ja då var det lördag igen då.. ganska trist väder, tänkte gå ut på promenad men lär ju sitta inne hela dagen.
Bara ta det lugnt. Ska väl göra lite sysslor senare, diska o laga mat har jag i alla fall inbokat idag.
Sen är det ju återigen en perfekt dag för film :) Ska väl gräva fram nån film man inte sett på länge o kanske ta en filmkväll med mamma. Bara hon o jag hemma då brorsan är hos flickvännen hela helgen.

Blev tillfrågad av Diana ifall jag ville följa med till skansen idag men brorsan har ju mitt busskort så jag är lite strandsatt hemma nu i helgen. Men jag ville ju bara ta det lugnt denna helg så det var ju inga problem att han lånade kortet men det hade varit väldigt trevlig att åka till skansen idag faktiskt men ja, det kommer andra gånger. Skansen står ju kvar och alla djuren också så ^^ Men tack i alla fall gumman, blev glad att du frågade :D

Nej nu blinkar min msn förfullt här, ska fortsätta prata :) Tudelu hörs later!
/Puss Jessy

6 dagar kvar till syrrans studentskiva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0