Lena 22 idag, grattis :D

Jaa grattis ännu en gång Lena på din födelsedag.. haha det blev väldigt många gratulationer från mig idag, men det tycker jag att du är värd :D tack återigen för en jätte trevlig kväll!

- Som ni nog förstår så har jag idag varit på kalas och firat Lena. Det var jätte trevligt :D
Mycket roligare än att sitta hemma o glo, vilket man annars gör om dagarna ( haha fast det är behövligt kan jag ju säga för jag brukar vara jätte trött när jag kommer hem, fast jag nu bara jobbar 15 timmar per vecka.. helt sjukt.. hoppas man blir piggare snart faktiskt)

Underbart väder idag igen.. härligt härligt. Redan fått lite färg bara på några dagar (HELT SJUKT MED ANDRA ORD!)
Men det sätter sig när man jobbar vill jag lova, har solen precis på mig hela tiden 1 och en halv timme varje dag :P
HÄRLIGT! (Ja som sagt, haha.)

Sen har jag handlat idag med mamma, nödvändiga saker och lite annat. Framförallt en klädning till morsan som hon ska ha på syrrans student :D Åh hon kommer bli så fin :D ( kan kanske ta en bild o posta här sen)
Och så hittade jag en jacka på rea (okej den kosta 299 ändå men det sket jag i haha, kände att jag behövde en ny jacka faktiskt) Jag är riktigt nöjd med den ( kommer bilder längst ner, vilket blir snart.)
Sen efter det handlade vi mat och sen gick vi hem. Efter ett tag så fixa mamma lite korv med bröd som vi sedan käkade ute på balkongen. Riktigt mysigt faktiskt :) Det är riktigt mysigt o fint där ute nu, mamma har fixat ^^

Så nu är jag helt slut, ska försöka lägga mig tidigt, helst vid 23.. men jag vet inte, det är så varmt nu så jag klarar knappt av att sova.. håll tummarna för mig. Imorgon ska jag i alla fall träffa Carro (min fdkollega o vän) i täbban och ta sig en liten fika eller något sådant. Det ska bli riktigt trevligt, länge sedan nu. Så det ska bli kul..

Men mer om det i morgon. Nu återstår det bara lite bilder på min fin fina jacka..
Hej svejs på er för nu! /
Puss J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0