latdag på soffan framför datorn

Japp, denna lördag har jag bara suttit i vardagsrummet i vår blåsoffa och haft datorn framför mig.
(då det är jätte varmt i mitt rum och det blir dubbelt så varmt när man sitter där med datorn)
Spelat spel på king.com, bästa sättet att ha något att göra och få tiden och gå.
Pratat på msn med syrran o en liten stund med Jossan. Tack syrran för du skickade bilderna som jag ville ha och tack för lilla röjjet(spel via msn) .. det var kul :)

Sen så hjälpte jag mamma i tvättstugan ( bara i början för jag har jobb mens, värk och så kan jag knappt röra mig. Jag som har bäckendysfuktion får ibland mycket svårt att röra mig då det gör ont i bäckenet/höfterna - värre blir det under mensen så mm inget kul alls..)
Så det är det enda nyttiga man har gjort idag.. sen har man bara suttit stilla...

Pratade med Liselotte i telefonen också, jätte trevligt och kul o höra vad ens bästis har för sig.
Saknar dig så mycket gumman, men i sommar (någon gång i juli, så kommer jag till småland o hälsar på dig, LÄNGTAR!!<3<3)

Nu så sitter jag här och kollar lite på 27 dresses. Har inte sett hela, bara nu delen efter tv4 nyheterna. Men jag har ju sett den förut en gång så det gör ju inte så mkt..
Ska så snart som filmen är slut bädda min säng med rena sängkläder och sen sova tror jag, börjar bli småseg.
Morgondagen vet jag inte hur den kommer se ut, kanske samma procedur som idag.. om jag har det lättare att röra på mig imorgon så blir det kanske en promenad :D Men det får vi se imorgon.. skriver då!


Puss o kräm/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0