jobb igen.

Godmorgon!

Brukar inte gå in på datorn på mornarna men nu hann jag slå på den bara lite för att lämna ett blogg inlägg och sen kolla vädret. såg så soligt o varmt o skönt ut nu när jag tittar ut genom mitt fönster o det ska tydligen bli mkt vackert väder idag. Ville bara dubbelkolla ifall jag kan ha t-shirt bara under jackan o det tror jag att jag överlever.. lär ju behöva ta av mig den sen ifall det nu blir 20-25 grader (ifall prognoserna nu stämmer, vilket inte alltid är fallet)

Nej nu blev det lite brottom, dax o stänga ner o klä på sig. Jobbet kallar efter långledigheten.
Skönt för mig som bara har 4 dagars arbetsvecka så jag ska inte klaga men ändå..

Ha en bra måndag nu allihopa så hörs vi kanske senare!

/ Kräm Jessy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0