jätte trött

Idag är jag jätte seg, nu kommer all trötthet när man känner efter.
I fredags var syrrans skiva, kom hem sent till jossan i lördags, åkte hem från henne igår och var hemma typ vid kvart över sex o så kom syrran (okej hon satt inne hos mamma vid tv:n o jag vid datorn) och så senare tittade vi på mannen med järnmasken och den var ju mitt i natten så jag somnade på soffan men ja vaknade till då och då. Gick in till sängen när den var slut vid 2 tiden, sen somnade man o gick sedan upp 9 i morse.
Spelade lite kort med syrran innan hon åkte hem runt halv tolv o sedan dess har man suttit här och så var vi o handlade lite jag o mamma för våra sista slantar.. då kände man hur trött man var.. vi hade tur som stötte på yvonne som erbjöd oss lift hem så det var skönt, slapp man gå hem i alla fall.. nu ligger jag ner o skriver detta..

måste det vara måndag imorgon. visst, jobbar "bara" till halv ett men så ska man upp vid halv sju, sedan åka fram o tillbaka till jobbet .. urk skulle verkligen behöva semester nu.. kan inte maj o juni gå fort nu så man får sommarledigt!!

Ne nu ska jag sluta jämra mig. Sa att jag kanske skulle skriva mer detaljerat om syrrans skiva, men jag orkar faktiskt inte, inte heller o posta bilderna.. men ni överlever nog utan det.. hur som helst var det jätte kul.
Så.. hehe nu ska jag återgå till o bara ligga här  , lata mig tills middagen är klar.. sen återstår disken och sen att duscha.. hoppas jag inte hinner somna innan dess..


/Jessicka "trötter" säger hej då för nu, puss o kräm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0