ingenting händer...

Nu är kl snart sex och jag har ätit, vilat och tagit det lugnt hela dagen men fortfarande mår jag illa och är trött.
Vad är det här? Alltså ibland undrar jag hur kroppen fungerar ? Hade det varit magsjuka hade jag väl spytt vid det här laget eller? och nu kan jag inte ens gå på toaletten heller.. alltså hallå kroppen vakna!

Jaja, jag måste väl ha tålamod.. det kanske blir bättre imorgon, är hemma då också så vi får väl se.
Hoppas jag blir frisk för på onsdag så är det utflykt med jobbet och det har jag sett fram emot så..
men är man sjuk så är man men i alla fall kan man ju få hoppas!

Det här blir nog sista inlägget för idag.. har inte skrivit såhär många på en o samma dag på länge, om någonsin. haha så är det väl när man är rastlös o sjuk.

/men men nog för mig nu förtillfället i alla fall.
Puss puss/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0