Härlig dag (:

Morsning korsning!

Ja som min rubrik säger så har det varit en härlig dag idag.
Haft en bra dag på jobbet och så har det varit fint väder. Men det roligaste av allt o trevligaste var att jag idag träffade Lena och Hugo :) Vi tog en fika och sen så fick jag lift hem, tog vi en glass också på mc-donalds. Mysigt värre och vi har alltid lika roligt :D så tack för en jätte rolig eftermiddag Vännen <3 gör vi om snart igen! :D

Nu så är man hemma då och ska väl inte göra så särsligt mycket. Helg nu för mig så lär ju kanske titta på nån film ikväll eller kanske sitta här vad vet jag, får se :) Kanske skriva lite mer blogg? ;D
Tiden får avgöra. Imorgon ska jag i alla fall spendera min första lediga fredag med att gå ut och gå ;D Mamma ville följa med så det kommer bli trevligt, nu jävlar ska jag faktiskt börja ta tag i det som jag startat. Sen så på fredagar lite längre fram så ska jag och Jossan träffas och gå promenader ihop :) Ser fram emot det!

Nej nu ska jag kolla runt lite mail o läsa bloggar o annat smått o gott!
Puss o kram skummbanan <3 /Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0