grått o regn!

Mjo det är inte så roligt väder precis, men man överlever.
Var ute på min promenad för ett par timmar sedan, ingen perfekt tajming jag hade precis, det hade precis regnat och det var svin kallt. Tog en väldigt kort väg och tog lite bilder jag tänker posta här längre ner :)

När jag kom hem satt jag med mamma en stund, sedan ringde min kära vän Liselotte. Missade hennes samtal som vanligt så jag ringde upp o pratade med henne en liten stund, det var trevligt :)

Sen så kollade jag o mamma på gran torino. Den är ju så fruktansvärt bra, se den ifall ni redan inte har sett den. Clint Eastwood äger!


Nu här precis så har jag lagat mat och ätit, pannkakor blev det.. mums.
Ska gå till vår lilla affär nu o handla lite till kvällen, blir nog lite mer film :) Ska se ifall det finns något på dumburken annars får man väll gräva fram någon annan film man har här hemma. Sen sitter jag väll mer härframför ;D

Men förtillfället så lämnar jag er med bilderna från tidigare idag.. ha en bra lördagskväll.

Kramar/ hon som stavas med CK.



Den härligaste backe man typ går upp o ner för varje dag.. not!


Men det blir ganska fin utsikt i alla fall :P




Fina vitsippor som inte riktigt slagit ut, vilket dom borde ha gjort vid det här laget :P




En liten kisse som spanade på mig på andra sidan kanalen :P


Man måste väl vara lite ego när man tar lite bilder eller hur? ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0