En gång dum, alltid dum.

Just nu så känns allt bara så jävligt.
Jag är verkligen så jävla korkad... trodde jag skulle få heltidslön denna månaden för förra månaden men så är det så att min lön som jag jobbar in denna månaden kommer denna månaden, inte som jag alltid trott = det jag jobbar i april kommer i maj osv... men så är det inte utan jobb i april-får i april.. jobbar i maj-får i maj...... så jag har snuvat mig själv på min sista heltidslön och det känns förjävligt. allt är förstört... syrrans student, allt jag har tänkt köpa till det.. kläder jag behöver, skor... allt.. jag vill bara ta livet av mig jag orkar inte mer... vill inte vara fattig mer... det är så jävla jobbigt så ni anar inte... man vill kunna vara ekonomiskt oberoende och slippa tänka hela tiden på hur man ska klara sig...

jag känner mig så jävla dum. två år har jag jobbat och har inte fattat hur dom betalar ut lönen det är så pinsamt och jag är som vanligt dum och korkad och kan ingenting..... fy fan

.................................................

nu vet jag inte när jag kommer skriva bloggen igen, allt känns så meningslöst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0