söndags trötthet.

God förmiddag allihopa!

Ja idag är jag rätt så trött.. seg mer. Helgerna ska alltid gå så himla fort, man hinner ju inte vila upp sig efter veckan!
Jag borde ha blivit van vid att jobba heltid nu men jag blir bara tröttare och tröttare och det här går ju inte, i framtiden för att man ska kunna överleva så MÅSTE man ju jobba heltid.
Aja jag har väl bara en period i livet då jag är trött hela tiden. Därför vill jag att det ska bli vår och jag vill att det ska bli det nu, nu på en gång!! Trött på den här snön, den gör också så man blir trött!
jaja, nu ska jag sluta och prata om hur trött jag är!

Idag är det tvättstuga så jag o mamma ska hjälpas åt med den, sen ska jag faktiskt inte göra någonting, eventuellt ta en promenad och köpa min lactosfria mjölk, den är nästan slut. Sen är det oscarsgalan inatt.
Skulle så gärna vilja se hela den men jobbar till 17.00 imorgon så jag klarar nog inte av det.
Kanske slår på tv:n inatt vid två tiden(tror jag det är) och kollar när alla skådespelare anländer, det är kul o se vilka som kommer och vad de har för fina klädningar detta år, sen får jag väl se sammanfattningen i svt på kvällen från själva galan. Är film och kändistokig om ni undrar :P

Annars händer det inget idag, men det är så söndagar ska vara tycker jag, lugn med bara lite att göra så man är laddad till måndagen igen :P Så med det önskar jag alla en trevlig söndag!
/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0