Sommartid, varför finns du för... :/ Men rolig helg förövrigt :D

HALLOJ igen!!

Ja då var den här helgen också över då da :)
Mycket snabbare än de vanliga och det kanske beror på att man har haft så himla kul o gjort saker som man inte gjort på ett bra tag. Min kompis Jossan, Flöhr var här och sov över till idag. Igår kom hon vid halv tolv tiden och då åt vi frukost/lunch - ja det blir ju brunch.. tillsammans och sedan så var vi hemma ett tag här men sen åkte vi in till stan och gick på bio. Vi såg precious. Den var lite halv konsigt ibland men ändå bra och sorlig , helt klart värd att se!

Efter det åkte vi hem och kollade på lite roliga klipp på youtube o sedan så var vi så trötta så vi gick o la oss.
Idag så vaknade vi ganska halv sent , 11.30, men så är det ju som så att det ändrades till sommartid idag så egentligen var ju kl bara 10.30 i ens huvud så .. en timme är ju mkt o man känner sig bra knäpp förtillfället.
Det blir intressant imorgon då man ska upp o jobba så har man desutom en lång dag på jobbet för det är möte på kvällen, för andra veckan i rad.. nice.. inte.. men men , haha ! Hur som helst... det jag skulle komma till var att syrran kom hit en stund idag också. Det var jätte kul o trevligt, vi tog lite fina bilder och roliga också såklart för hon hade med sig sin digitalkamera, tack syrran (: Sen spelade vi lite wii sing innan Jossan begav sig hem vid 14.25.

Sen så fortsatte syrran o jag o sitta o spela och sen åt vi vofflor som mamma gjorde , mums (:
16.40 åkte syrran hem, följde henne till bussen och sedan gick jag o handlade och nu är man hemma enda sedan dess och inte gjort så mkt förutom att sitta här, spela lite wii och kollat på tv o ätit lite sen middag(vofflor håller man sig inte på särsligt länge och desutom så tror jag att jag fortfarande har magkatarr.. )

Nu har man Jumanji i bakrunden, alltså hahaha älskade den filmen när jag var liten, den är rätt okej nu med men förut var den ju häftigare och läskigare när allt kom ut och in ur det där jäkla spelet hahaha.. nu med tanke på alla specialeffekter som finns så är den ju inte så märkvärdig.. hehe.

Nej ska väl fortsätta att ägna mig åt filmen och lite annat här på datorn så hoppas jag att man kan bli trött snart så man kan sova sen så man orkar med lååånga dagen imorgon! men det är ju som tur är bara 4 dagar på veckan och veckan därpå då det är påsk.. långhelg också alltså ;) hihi.
Så god natt sen alla söta troll därute så skriver jag snart igen! / PUSS Jessicka

Ps : Så tack Jossan för en underbar o rolig helg, det gör vi om snart igen och tack syrran du med , kul att du kom ett tag .. ses till påsk!!

Jag, bild från idag (:

 


Kommentarer
Postat av: jossan

tack själv flöööhr :D

2010-03-28 @ 22:09:17
URL: http://www.bestsundaydress.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0