sjuk, ja då är väl allt som vanligt..

mjo, så är man sjuk igen. Alltså alltid när det går något på jobbet så ska jag bli sjuk:/
Det är inte roligt längre, men sen när har det varit roligt att vara sjuk men ni förstår hur jag menar.. att man inte bara kan få slippa bli smittad någon gång. Men har jag tur senare i livet så kanske jag slipper att bli sjuk då mitt imunförsvar byggs upp.. så ja det är väl bara att hålla tummarna.

nej så den här helgen kommer jag bara vila upp mig och hoppas att jag blir frisk tills på måndag så jag kan få jobba igen, så himla trist o missa allt på jobbet faktiskt!

Och så är det final i melodifestivalen imorgon, det ska man ju såklart kolla på. Vet inte riktigt vem jag håller på där men jag hoppas ju att något bra bidrag vinner, fast det spelar ju nästan ingen roll längre för vi hamnar ju ändå inte på topp tio placeringar längre i eurovision men man kan ju hoppas att vi 2010 är vårat år och att vi åtminstone får hamna på topp 10!

/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0