Oj, inte skrivit på en vecka..

HEJ "alla".. haha xD tror inte så många (förutom mina vänner) läser min blogg men ändå det är jag nöjd med.
Oj ja jag har inte skrivit sedan förra lördagen.. men jag har inte haft något att skriva om, sen så var jag ju fökyld och seg så jag orkade inte.. har typ inte något att skriva nu heller men tänket jag skulle dela med mig lite av mitt trista liv i alla fall.

Ja den här veckan blev ganska kort för min del, var hemma sjuk månd-tisd, sedan kom jag tillbaka till jobbet på onsdagen. då var jag fortfarande väldigt förkyld o trött fast mycket piggare än de tidigare dagarna så och känner man sig en aning pigg och kan klara av att jobba, ja då ska man ju faktiskt åka och göra det också.
Men det gick bra, jobbade enda till fem den dagen fast det gick ganska fort, det var skönt att slippa vara hemma faktiskt..

Sen när jag kom hem så väntade min lillasyster på mig som var på besök och hon sov faktiskt över
(ja min syster bor inte hemma längre så) hon var ledig på torsdagen nämligen från skolan (hon tar studenten nu i sommar) så då passade hon på att komma hit o umgås. Så vi myste på kvällen o tittade på roliga klipp på youtube.
Fast det var typ gamla klassiker som man kollade på, har inte hittat såmkt nytt skoj där på sistone, jo en parodi på ledgend of zelda som är fett kul men annars inget... men ska hitta mer , måste göra det.. ah finns det något bättre än roliga klipp på youtube ? :P

ja sen så jobbade man då torsd o fre också och nu i helgen har man bara tagit det lugnt o varit hemma.
Eller lugnt och lugnt idag har jag varit och handlat, städat lägenheten- dammsugit o skurat och sedan fixat ett arbete till jobbet, jobbar ju som barnskötare så vi har tema så jag var tvungen att skriva rent det arbetet då .. och igår diskade man lite fast ja sen så har man tagit det lugnt, suttit här, tittat på film o ja haft allmänt tråkigt.. igår var det värst.. haha fast jag passade på att spela lite wii då.. brukar göra det när jag får det tråkigt fast har typ nött sönder alla spel jag har nu.. haha xD fast jag älskar att spela wii så jag ska inte klaga.

Nej nu är kl redan 22.30, ska upp 06.30 imorgon, haha som varje morgon för att sedan åka den underbara roslagsbanan och sedan buss för att sedan vara framme vid jobbet 09.00 när man börjar... får vi se hur det går imorgon nu då när det kommit ännu mera snö.. :/ hade hoppats på vår nu då det har varit soligt o varmt och snön smällt o assfalt var synligt igen men in my dreams typ :P .. och när snön väl är framme så brukar i alla fall roslagbanan strula så skulle inte förvåna mig ifall det blir inställda avgångar imorgon o man kommer försent..:/ men jag hoppas verkligen att jag har fel...

Sov så gott sen mina sötnosar därute så skriver jag snart igen!
/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0