Nu är jag äntligen tillbaka!

Hej alla kära bloggare! - vänner och bekanta, familj :)

Som man har kunnat läsa i mina tidigare inlägg så har vår dator varit paj sedan 08 tror jag det var så jag har inte aktivt kunnat ha min blogg.. men nu så är det 2010 och jag har äntligen, äntligen kunnat köpa en egen dator!
Som jag har längtat, ni kan inte ana. Speciellt efter att få skriva blogg. Nu är det som så att jag inte tänkte börja skriva blogg än, för jag delar internet med min bror och jag har ännu inte köpt router som delar upp internet så vi får turas om att ha internet. Men för nästa lön nu i mars så kommer jag köpa en och då kan jag skriva mer regelbundet, varje dag om jag nu så vill :) Det var därför som jag tänkte vänta med att skriva, tänkte tillochmed starta en ny blogg någon annanstans men jag har nu beslutat mig för att ha kvar den här där jag vet hur allt fungerar och jag bryr mig inte så mkt om vart jag skriver, bara jag har en blogg :)

Så vad händer idag då? kl är snart halv tre redan, vaknade vid halv 10 och satte mig här.
Har lovat mig själv att gå på promenad i det fina vädret så jag får se till att komma iväg någon gång innan solen går ner. Sen så blir det tacco kväll och sen är det andra chansen på melodifestivalen, hoppas att pauline går vidare till finalen därifrån!! en av mina favoriter som inte lyckades att ta sig till finalen direkt så jag håller tummarna.

Tänkte skriva lite om vad som har hänt den senaste tiden men så tänker jag på att det är alldeles förmycket och det skulle ta för lång tid så jag får väl skriva lite i kommande inlägg om jag nu känner för det.
Jag kan ju berätta i alla fall att jag fortfarande jobbar kvar på samma jobb fast jag förlorade min tjänst så fick jag komma tillbaka som vikarie i höstas och nu har jag tjänst igen och förtillfället jobbar jag heltid så det är jätte jätte skönt, en av anledningarna till att jag har haft råd att köpa min dator (: så det är jätte kul!

Nej nu ska jag kolla lite mer saker och sen så ska jag bege mig utåt!

/ Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0