lördags tankar.

Mjo, började tänka på många saker som gjorde mig ledsen helt plötsligt och det var länge sedan som jag kände så... varför kommer det helt plötsligt upp till ytan igen för? usch.. nej inget jag kan skriva om här men jag mår väl säkert bättre snart igen, brukar bli såhär när jag är sjuk, då bubblar mkt i huvudet upp och jag blir mer känslig.. så är det.

Snart är det dax för melodifestivalen, finaldax :) det ska bli kul!
Fast jag har inget riktigt favorit bidrag men men vi får väl se vem som vinner och vad jag tycker efter.
annars har det inte hänt något intressant idag , har typ bara suttit här.. :P

hmm ja jag borde egentligen inte ha någon blogg för jag har inget intressant att skriva och inget liv så.. men men

/Jessicka

Kommentarer
Postat av: Vilavis

Hej hopp din vän från qruiser här å till lika din admenistratör för din klubb disney sånger. Krammar om och hoppas att du snart blir frisk i gen. Har du varit å sett den senaste disney filmen? Jag har inte det men jag tror den är bra å rolig. Ha det!

2010-03-14 @ 15:07:31
Postat av: Jessicka

Hej vilavis!

Åh det var länge sedan, hur är det med dig?

nej jag är inte medlem på qx längre dom tog bort mig.. finns min klubb kvar där det hade jag ingen aning om! tack vad snäll du är, nu är jag frisk igen!

om du ser den här kommentaren så kan du väl skicka mig din blogg så jag kan läsa den också?

Nej jag har faktiskt inte gjort den, e den bra?

ha det bra du med!

2010-03-21 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0