Dumma tråkiga väder.. ;/

Hej!

Ja det har inte varit något roligt väder alls idag vilket gör mig sur och desutom så blir man så seg och jag blir väldigt påverkad av vädret. Har haft jätte ont i huvudet och mått illa.. typ som migrän fast ändå inte.. störande som bara den men jag antar att sånt är livet ibland.

Annars har det varit en helt okej dag, jobbade och sen åkte jag till täby c o träffade Lena o Lena, det var trevligt.
Sedan efter det några timmar senare så åkte jag tillbaka till jobbet igen för möte så dagen var vääääldigt lång idag.
Ska snart sova. Alltså jag är jätte trött men jag kan ändå inte sova :S Venne kan vara så nu för jag inte vill slita mig från datorn bara för att jag inte har kunnat sitta såhär på såmånga år.. Fast jag vet att den kommer finnas kvar och att det är en dag imorgon.. konstigt detdär alltså.. jag kanske inte är ensam när det gäller det eller ja vad som helst egentligen.. elr ?

Jag hoppas i alla fall ni därute har haft en bra tisdag och att ni får sova så gott sen!
Sen får vi verkligen hålla tummarna om ett bättre väder imorgon! Vår snälla kära varma härliga vår kom nu!!

/Jessicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0