Åh Fredag skööönt med helg!

HEJ!
Ja nu är det helg igen, jätte skönt för den här veckan har varit riktigt seg, haft magkatarr och varit hungrig typ hela tiden och sen så har jag inte kunnat somna om nätterna. Visst har man varit trött men kan ändå inte somna.
Sen har man väl fastnat vid datorn lite väl sent men det är ju bara för att man inte kan sova.
Tror att det beror helt på vädret, det har varit så skiftande och jag blir väldigt påverkad av det och det är verkligen skit jobbigt! Så jag hoppas att våren kommer snart påriktigt! Sol o mer ljus tack!

hehe jaja nog med det nu, annars har det varit en tuff men bra vecka förövrigt (:
Idag när jag kom hem hade jag tänkt att göra två saker, ett: städa mitt rum och två färga mitt hår.
Men jag är så fruktansvärt seg i kroppen o trött så jag orkade inte något av dom.. haha .. det får bli imorgon, ja i alla fall att städa för då kommer min kära flöhr (Jossan) hit och ska sova över. Det var så länge sedan du var här och sen vi sågs så det ska verkligen bli skit kul <3 .. sen så imorgon kväll ska vi gå på bio i stan och se Precious.
Åh jag hoppas så att den är bra!! Ingen film som jag har så höga förhoppningar på så det ska nog gå bra (;

Sen så när vi väl kommer hem är det nog så sent att det inte blir så mkt mer att göra än att hoppa i sängen men vi får väl se vad vi väl hittar på, kommer nog skriva om det i bloggen sen ;)

Så vad händer ikväll då? Jo ikväll ska jag sitta här ute på internet såklart och sen om 20 min så är det finaldax i let´s dance. Har inte följt slaviskt men nu när min favorit sedan dag ett är med i finalen så kan jag ju inte låta bli att titta(: Hon är så grym på att dansa alltså det är inte klokt, jag hejjar på dig Claudia!! Vinn nu över Mattias, som jag förövrigt tycker varit bra också så om han vinner så förtjänar han det också för han har ju verkligen utvecklats och det är ju det let´s dance handlar om, men jag kan ju inte låta bli att gilla Claudia lite mer då hon dansat (enligt mig o säkert många fler) nästan snudd på perfekt o bra enda sedan dag ett! SÅ HEJJA HEJJA!!!

Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva mer än att önska er en riktigt trevlig fredag!
/Puss Jessicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0